2012年8月24日 星期五

每日一好歌 - 張麗瑾、鄭丹瑞 留給最愛的說話 1989

大家可能只會留意曲中令人會心微笑的獨白,但不要忽略張麗瑾的歌聲,她唱得挺好聽。


曲:高慧娟
詞﹕小美

女﹕
已不知成為習慣,呆坐孤單的空間,似有意無意,錯過了時限。
這餐室人潮漸散,寥落加一點嗟嘆,似轉眼轉了,痛苦的空間。
垂著無言倦眼,心只想你可能仍再返。
想你從無改變,再度這一晚。
不懂如何習慣,驅走心裡苦雖然短暫。
當你長離此間,便告別浪漫。

男白﹕ 終於,我鼓起左最大既勇氣,約你出嚟。 因為,我想面對住你,講出我心裡面想講咗好耐嘅說話。 可惜,嗰個落雨既晚上,嗰條濕滑嘅公路,嗰個粗心大意嘅司機,令­我唔可以趕到嚟呢間咖啡室,親口同你講一句,我愛妳。 女﹕ 每一天仍懷念你,懷念這餐室中等你,你愛說愛笑,愛與我同回味。 你此刻沉沉睡了,留下我悽愴呼叫,我縱說最愛,你都不知曉。 垂著無言倦眼,[男白同時講﹕你攰啦!] 心只想你可能仍再返。[男白同時講﹕瞓啦,唔好再想住我。] 想你從無改變,[男白同時講﹕我永遠永遠都唔會再返黎] 再度這一晚。[男同時講﹕妳一定要嘗試習慣,渡過每一個孤獨嘅夜­晚。] 不懂如何習慣,驅走心裡苦雖然短暫, 女﹕當你長離此間,便告別浪漫。[男同時唱﹕當我長離此間,便告­別浪漫。]

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...