2012年11月10日 星期六

好歌分享 - 陳百強 當我想起你 1986

當我想,想起你...Danny的歌真是好有吸引力!加上黃靄君的獨白,整首歌感覺很正!


曲、詞、編:林敏聰
獨白:黃靄君
獨白:唔知道你有冇試過咁嘅經歷呢係某一個環境下 可能係去到某一個地方忽然有一種奇特嘅感覺湧現心頭往昔嘅一啲零碎片段一直深藏心中嘅往事又再一次牽動心靈彷彿以前嘅一切都係咁美好嘅
==========================
再記起一些古老的心事再記起心中一串開心日子曾在那似已遠遠的以前共你差不多天天都相見曾話過那天起你已屬我永不變過去的經已不會再出現遠去的一切祇會更加遙遠明白到各有­各的去路但我心中始終感到能共你愛過 暖暖的令我自豪曾在我心 如此深深愛戀中遺下憶記在腦中從當天起 永都不可忘記當我想 想起你仍像昨天一般深愛你
==========================
獨白:其實相愛唔一定有機緣永遠喺埋一齊兩個屬於唔同軌跡嘅人喺錯誤嘅時空裏相遇 閃出火花但係喺重重人世事嘅阻隔之中或者各自要負唔同嘅人生責任祇能夠匆匆交換一個眼神就要擦肩而過但係喺呢個眼神入面卻包含住深摰嘅感情 ==========================
再記起一些古老的心事再記起心中一串開心日子曾在那似已遠遠的以前共你差不多天天都相見曾話過那天起你已屬我永不變過去的經已不會再出現遠去的一切祇會更加遙遠明白到各有­各的去路但我心中始終感到能共你愛過 暖暖的令我自豪曾在我心 如此深深愛戀中遺下憶記在腦中從當天起 永都不可忘記當我想 想起你仍像昨天一般深愛你
==========================
獨白:相愛嘅人唔能夠喺埋一齊係註定嘅悲劇唯有將呢份愛藏於心底喺往後嘅日子入面回味惦念住呢個自己心愛嘅人

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...